Overzicht

Cultuur

Een innovatieve mindset. Een passie voor technologie. Mensen die meedenken, betrokken zijn en van aanpakken weten. Dat waren de kernwoorden die we in elk gesprek hoorden terugkomen. Al had elk bedrijf ook duidelijk een eigenheid.

Employer Branding

Die eigenheid leidde ertoe dat elk bedrijf apart communiceerde naar nieuwe talenten. Op een heel eigen manier. Zo ging de kracht van de groep verloren. Terwijl iemand met een technische achtergrond en de juiste ingesteldheid een potentiële kandidaat is voor elk van de zes bedrijven.

Daarom brachten we al hun communicatie samen onder de noemer Het Juiste Profiel. En bundelden we alles in één overkoepelende vacaturewebsite. Waar elk bedrijf wel apart wordt voorgesteld met tekst, beeld en video. Maar waar Aluro vooral als groep naar voren treedt: een warm familiebedrijf met het hart op de juiste plaats.

Communicatie

Een duidelijke profilering waarover gebabbeld wordt. Zowel intern als extern. Eén lijn, één verhaal waar je je als toekomstige collega helemaal wel of helemaal niet in herkent. En dat we naar buiten brachten via gerichte online advertenties en social media.