Overzicht

Cultuur

De Explicieters wisten waarvoor ze stonden. Huiselijkheid en gezelligheid. Een warme, menselijke aanpak. Maar ze merkten dat steeds meer concurrenten diezelfde waardes claimden. De uitdaging: hoe profileren we ons anders, maar tegelijk authentiek? Hoe blijven we een stap voor én blijven we trouw aan onszelf?

Employer Branding

In het geval van Expliciet: door een stap verder te gaan. En flink de ambities uit te spreken. Niet langer Communicatiehuis voor kmo’s. Maar Open_hartelijk communicatiebureau. Een samentrekking van openhartig en hartelijk. De perfecte samenvatting van hoe zij zijn in alles wat ze doen. In de manier waarop ze hun projecten aanpakken. En omgaan met elkaar als collega’s.

Communicatie

Wat volgde, was een totale make-over. Een nieuwe website, huisstijl, logo, imagovideo, brand copy… Alles, maar dan ook alles werd tegen het open_hartelijke hart van hun designers, copywriters en marketeers gedrukt.

Wij maken gebruik van cookies of gelijkaardige technologieën (bv. pixels of sociale media plug-ins) om o.a. uw gebruikservaring op onze website zo optimaal mogelijk te maken. Daarnaast wensen wij analyserende en marketing cookies te gebruiken om uw websitebezoek persoonlijker te maken, gerichte advertenties naar u te verzenden en om ons meer inzicht te geven in uw gebruik van onze website.

Gaat u ermee akkoord dat we cookies gebruiken voor een optimale websitebeleving, opdat wij onze website kunnen verbeteren en om u te kunnen verrassen met advertenties? Bevestig dan met "OK".

Wenst u daarentegen specifieke voorkeuren in te stellen voor verschillende soorten cookies? Dat kan via onze cookie policy. Wenst u meer uitleg over ons gebruik van cookies of hoe u cookies kan verwijderen? Lees dan onze cookie policy.