ImmenselijkGroup Suerickx
Van 100 naar 200 medewerkers op twee jaar tijd. En dat in de bouw, de sector waar de war for talent zich het hardst laat voelen.
Renovatiespecialist Group Suerickx stond voor een ongelooflijke uitdaging. Wij hielpen hen bouwen aan een authentieke employer brand.
Cultuur
We legden eerst het DNA van het bedrijf bloot. In de diepte-interviews en openhartige gesprekken met het management en de medewerkers kwamen twee waardes steeds weer naar voren: op een menselijke manier samenwerken en de immense ambities en projecten.
Employer Branding
Waar menselijkheid en immens samenkomen, ontstaat het employer brand Immenselijk.
De volgende stap: dit concept begrijpelijk communiceren naar (potentiële) medewerkers.
We stelden voor Group Suerickx een allesomvattend communicatieplan samen. Met een aanpak op maat voor die twee doelpublieken: toekomstige en huidige medewerkers. Met voor die eerste werfborden, wagenbestickering en een social mediacampagne die de aandacht trokken. Voor die tweede brachten we de volledige interne communicatie in lijn met dit nieuwe concept.
Communicatie
Om draagvlak voor het employer brand te creëren, organiseerden we samen met Group Suerickx een kick-off event. Elke medewerker was van harte welkom en ontving naast een presentatie over het Immenselijk-concept ook een startpakket met enkele leuke gadgets.